Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Annelie - 14 augusti 2010 21:30

... till jobb igen! I morgon är sista dagen på denna sommars semester! Men har haft lugna och sköna veckor. Trots ganska mycket regn... Men det är ju inget man kan göra nåt åt... Egentligen tycker jag det ska bli skönt att få lite rutiner i vardagen igen, men jag kommer sakna att kunna sova länge på mornarna och sitta uppe halva nätterna... Fast det är väl nåt jag får ägna mej åt på helgerna framöver!

 

Denna, min sista semestervecka, har jag tagit det lugnt och läst mycket, gått långa promenader och bara njutit. Skönt, skönt, skönt...

 

Idag har vi varit ute på stan och tittat på alla fina gamla bilar som har cruisat på storgatan. Det var himla kul mycket bra stämning. Ångrar bara att jag inte hade kameran med mej... Soya däremot tyckte inte det var speciellt kul... Hon hade gärna velat hälsa på alla hon såg och drog som en galning om det passerade en hund där vi stod...

 

Istället har Olle och jag varit ute i skogen i kväll och gått en ganska lång runda. Soya var som vanligt pigg och alert och hade gärna gått ännu längre...

 

Tog ett kort med min nya mobil! Ja den har äntligen, efter 4 månader, blivit lagad! (Eftersom någon knaprade lite på den när jag bara haft den i 2 veckor...Nån som kan gissa vem????) Så den känns som alldeles ny igen! Måste lära mej hur den funkar...

 

I morgon börjar hockeysäsongen igen. Olle ska på träningsläger och j-20 går på is för första gången i höst! Så nu vet vi vad vi gör på helgerna framöver! Men det är ju bara kul.

 

Nu ska jag nog läsa lite igen och sen försöka sova lite tidigt... Hur nu det ska gå...?

 

Ha en bra kväll!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards