Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Annelie - 30 oktober 2010 16:12


Nu känns det som om det räcker med hosta, snor och annat mysigt som jag fortfarande dras med... Jag fattar inte hur jag ska kunna jobba på måndag igen... Att umgås med 21, visserligen helt underbara, barn kan vara lite påfrestande även när man inte har en skalle som känns som om den är vadderad i bomull... 


I morse åkte Chrille och Petter till Ulricehamn för match. Och Cajsa var i stort behov av nya bandybyxor och strumpor. Eftersom hon ska på läger i morgon var det liksom dax att fixa det idag. Men jag är ju ingen bra chaufför med stark hostmedicin (innehåller morfin...) så jag ringde pappa och frågade om han ville följa med ut på stan. Syrran följde oxå med, så när vi var på Intersport gick hon och pappa till Sandströms och köpte jacka och jeans till pappa. Därefter handlade Carina mat på Kvantum och pappa och jag åkte till Ljungs och köpte gravdekoration. När vi kom hem igen, var jag totalt utmattad och sov i över 2 timmar!!!! (Olle träffade Simon på Intersport och fick följa med dem hem.). Och Cajsa tog Soya med sej upp till Bredstorp och tittade på bandy! 


    


Den lilla damen ser ju inte så road ut, men jag vet att hon fick springa lös mycket och leka i snöhögarna! 


Nu har Cajsa lagat mat till oss så det är bäst jag äter medans det är varmt! 


Ha en bra lördagskväll!


Host host!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards