Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Annelie - 2 oktober 2010 21:51


Lördag igen. Och vi, (Cajsa, Petter och jag) spenderade förmiddagen på stan. Medan Chrille var på kurs i ishallen och Olle var hemma och lekte med Simon och Haris. Cajsa köpte ett par kängor och en skjorta. Och Petter köpte en skjorta med... Och jag spenderade pengar på schampo, deo och mat...! Hade gärna handlat lite kläder till mej själv oxå, men det är ju bra om pengarna räcker hela månaden!!! 


Klockan 14 började J-20´s seriepremiärmatch. Hovås var här och gästade oss. Matchen slutade 2-2. 


När vi kom hem lagade jag mat och därefter gick Soya, Chrille och jag upp till ishallen igen, eftersom Cajsa hade sitt första ispass för säsongen. 


    

Soya trivdes eftersom hon fick gå lös i hallen... Hon letade igenom läktaren efter godis... eller nåt gott tuggummi, som hon kunde smaska på... Men jag tror inte att hon hittade nåt.

    Hon passade även på att ligga lite och titta på lillmatte...


Träffade Marie innan vi gick hem. Det var himla trevligt att prata med henne, eftersom det var ett tag sedan vi sågs...!


Nu har jag tittat på Marit Pålsson på Här är ditt liv! Och ska snart lägga mej och sova, för tidigt i morgon åker Chrille och Olle till Rydaholm för u-10 match. Jag hoppas på fint väder så vi kan ta långa sköna skogspromenader, Soya och jag.


Hoppas ni haft en bra lördag! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards