Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Annelie - 3 oktober 2010 17:45


Idag har vi varit ensamma hemma, Cajsa, Soya och jag. Chrille var med Olle (vars lag vann matchen med 9-3. Mycket bra med tanke på att motsåndarna är 1 år äldre!) och Petter har varit i Linköping med ett par kompisar och shoppat! (och kom hem med bland annat en pälsmössa av modell rysk...)

 

Så jag har borstat lite på Soya och tänkte att det skulle kunna gå att få riktigt fina bilder ute... Satte upp henne på en bra plats...

 

... och hann knäppa en bild, när Petter kom hemcyklandes... och inte kunde Soya sitta där helt stilla då.... utan sprang fram och hälsade och hämtade en boll... och ville leka...

 

 

 

 

I morgon är det sista gången på kursen... Kommer bli tomt på måndagarna...! Får väl hitta på nåt annat! Är lite sugen på att testa agility. Men tyvärr har de inga såna kurser på vår klubb. I sånna fall får vi söka oss till den andra klubben här. Men det får kanske bli i vår... 

 

Nu ska Soya och jag cykla en runda. Brukar göra det på söndagskvällarna... Det går bara bättre och bättre! Har ännu inte lyckats hamna i diket! Och kör ännu på de cykelbanorna som jag tror det inte finns så stor risk att möta många hundar på...! 

 

Håll tummar och tår för att vi ska komma hem välbehållna både Soya och jag!!! ;)

 

Ha en skön söndagskväll!        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards