Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Annelie - 11 oktober 2010 20:43

Idag är Olle lite piggare, men har ännu ont i halsen! Han får stanna  hemma från skolan i morgon oxå. Inatt sov han jämte mej igen, och jag sover inte jättegott då... Mitt i natten satte han sej upp och sa: -" Var är du? Då åker vi!" Sen la han sej ner och sov vidare... Och flera gånger har han rullat över till mej och buffat... 


Sitter och tittar på "Ullared" och blir väldigt sugen på en ny resa dit!!! Fast får nöja mej med Linköping denna veckan... För Soyas mat börjar ta slut i frysen och det är dax att åka och fylla på! Ska nog åka till Ikea oxå och köpa lite nya handdukar till lilla toan i källaren, som snart är färdig- renoverad! 


Idag har vi oxå fått tänka igenom i vilka skogar man kan promenera nu när älgjägarna är i farten. I eftermiddags gick Soya och jag förbi Bredstorp och vidare mot Illernsjön. Tyvärr får hundar inte gå lösa där, men jag släppte Soya vissa sträckor ändå. ;)Hon är så lycklig när hon får sträcka ut ordentligt! Ibland när hon går lite för långt fram, brukar jag utan att säga nåt, kliva rakt in i skogen. Då kommer hon farande som en raket och undrar vad jag ska hitta på... 


Nä, nu ska jag äta en macka och ta en kopp te! Och därefter blir det nog sängläge! 


Hoppas ni alla haft en skön dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards