Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Annelie - 10 oktober 2010 19:31


Igår kväll fick Olle hög feber, ont i halsen och huvudet... så han har sovit jämte mej inatt... Alltså har jag inte sovit så speciellt mycket! Han vaknade flera gånger och var arg och ledsen. Han sparkade och slog i madrassen och gick runt i hallen och köket och grät... När jag fått honom lugn och frågade varför han va arg, svarade han för att han inte skulle få spela hockey i dag! Idag kommer han inte ihåg detta, så han yrade nog mest...


Idag har han mått bättre, men varit väldigt förkyld, så han får stanna hemma från skolan i morgon. Chrille blir hemma från jobbet, eftersom han oxå är lite krasslig.


Så mesta delen av dagen har vi slappat och vilat! Men i eftermiddags åkte Cajsa, Soya och jag ut till hundklubben för lite träning. Det gick ganska bra, men hon undrade nog var de andra höll hus!!?? 

      

  

    


När jag skjutsade upp Petter till hans träning passade Soya och jag på att gå 2,5an. Det är naturreservat där, så inga lösa hundar får vistas där... Men eftersom jag inte är helt laglydig fick hon springa lös vissa sträckor! Det svämmar ju inte över av folk i motionsspåren denna årstiden... Mötte bara ett par joggare! 


Ikväll ska jag fortsätta att sticka på min mössa, som jag försöker tillverka...! Kommer säkert inte bli så fin, men det är lite avkopplande att sitta och handarbeta. Ska väl titta lite på tv oxå. Sen blir det tidigt i säng, eftersom jag ska upp tidigt i morgon igen!


Hoppas ni alla haft en skön helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards