Soya, Bea, Vera & annat.

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Mina beundrare...

Av Annelie - 15 juli 2010 07:23


Jag måste vara oerhört vacker och snygg, så eftertraktad som jag är... Mina beundrare hänger som klasar efter mej. Ibland blir det faktiskt lite väl närgångna... Det konstiga är att ju svettigare och ofräschare jag blir, desto mer attraktiv verkar de tycka att jag är... De försöker hela tiden viska nåt i mina öron, men tyvärr förstår jag inte vad de säger... De är snabba oxå, mina beundrare. Jag får nästan springa för att bli fri från dem... Det är ju alltid kul att vara populär, men oftast är de bara irriterande, mina beundrare... De där jäkla FLUGORNA!!!!!




Ja, nu är klockan bara halv 8 och Soya och jag har varit ute i skogen i ca en och en halv timme. Idag börjar jag inte förrän kl. 11, så nu har jag tänkt ta det lite lugnt, kanske sova en stund till.... Eller kanske läsa lite, eller ta ett korsord... Jag får se! 


Ha en bra dag!

 
 
Anette

Anette

15 juli 2010 17:40

Inte de allra bästa beundrarna man kan ha... kanske därför jag också har en massa ;-).
Härliga bilder på de förra inläggen... jag har varit dålig på att vara vid datorn några dagar... jag skäms :-).
Safir är också jätteförtjust i att rulla i blåbärsris :-).
Tack så jättemycket för skivan... jättemånga fina bilder... tack tack!!
Ha det bra!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

Jaspis med flock

16 juli 2010 08:04

Hallå syrran!
Länge sen jag var in och skrev något nu. Oj vilka massa fina bilder det finns på dig :-)
Hälsa och Gratta din lillhusse på 9 års dagen idag!Hipp hipp hurra!!
Då kommer ni nog ha kalas och du får förhoppningsvis äta en massa tårta!! :-)
Kramis
Jaspis

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

16 juli 2010 11:48

Hälsa olle och gratta på födelsedagen.
Härliga kort på förra inlägget, och beundrare har jag också väldigt gott om ;o)

http://www.beardieboys.com

 
Ingela & Ammi

Ingela & Ammi

16 juli 2010 14:08

Ja nackdelen med sommaren är ju alla otäcka insekter - mygg, knott, flugor, tvestjärtar, fästingar, broms! Usch vad många det finns när man tänker efter... Tacka vet jag vintern ;-)
Nej jag bara skojade :-)
Vad skönt med semester snart!
Ha det bra och grattis till Olle!

http://www.yassiammi.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

16 juli 2010 17:14

Hallåj syrran. Vilka fina bilder din matte sätter in. Nu när lillhusse fyller 9 så får väl du också en massa gottis.
I kväll ska jag hälsa på hos Bangsi och Neo. Vi ska grilla nåt. Hoppas det blir hundben.
Hoppas du får träffa Bangsi snart. Han är så himla go.
Ha det bra nu när ni får semester.
Puss från Ludde

http://www.ludde.webgain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 oktober 2016 18:33

I fredags mötte vi upp Pernilla och Marianne med hundar hos Susanna, där vi brukar valla. De ville prova att valla med fyra av sina hundar, som de planerade att åka och göra vallanlagstest med på söndagen. Jag passade även på att låta Bea valla lite....

Av Annelie - 18 september 2016 21:46

Idag var det dax för hundklubbens gemensamma hundpromenad. Det brukar vara såna här promenader ca var tredje söndag, och detta var första gången för mej... Är ju ofta iväg och tävlar på helgerna så det har inte funkat innan... Promenaderna har varit ...

Av Annelie - 12 september 2016 20:45

... klass 2!!! I går var vi till Falköping och tävlade agility. Där tog vi vår andra agilitypinne och har därmed "bara" en kvar innan vi kan flytta upp till tvåan! I hoppklassen är vi redan klara, men vill inte flytta upp henne innan hon är färdig me...

Av Annelie - 20 augusti 2016 11:22

... jag jobbat i en hel vecka efter semestern, och överlevt även det!  Det är ju faktiskt ganska skönt att komma in i de dagliga rutinerna som jobbet innebär, även om det är så himla superskönt med semester.    För ett par veckor sedan åkte Cajsa...

Av Annelie - 28 juli 2016 22:36

.... är fortfarande på vår sida! Det är så himla skönt med solen och värmen!    Idag hade vi bestämt träff med Felicia, Axel och hundarna på vår klubb. Där fick hundarna springa fritt och leka medan vi satt och pratade. Chrille startade grillen o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards