Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Annelie - 2 juli 2010 22:54


Denna veckan har gått väldigt fort... Det brukar ju inte veckorna innan semestern göra, men denna var nog ett undantag!

 

Slutade tidigt idag, så Chrille, Cajsa, Olle, Soya och jag åkte ut till Torpön och solade och badade på eftermiddagen. Men vi var tvugna att åka hem till Chrille skulle ha träning med J-20.

 

Ikväll har vi ätit bakad potatis och skagenröra på altanen. Sen har vi även snaskat lite godis och chips!

Vi hade Uno-turnering hela familjen. Det var enormt kul att alla var med, för det är ju inte så vanligt nu för tiden att vi alla är samlade samtidigt! Jag säger inte vem som vann eller förlorade, men jag kom 3a. Och det är jag ganska nöjd med!

 

När jag tog fram kameran sprang Chrille iväg, Olle likaså och Petter o Cajsa behagar inte visa sina ansikten. Men ni får väl njuta av damen under bordet. Hon var lite uttråkad vid tillfället, för hon visste att Bellman var ute i hagen och hoppade, och hon hade mer än gärna lekt lite med honom...

 

Just nu sitter jag och tittar på fotboll! Jag hejar på Ghana, men de missade just en straff... Så nu avgörs hela matchen på straffar...

 

I morgon ska det bli varmt och skönt igen, så då gäller det att njuta. Hoppas ni alla har en bra kväll!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards