Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Annelie - 16 juli 2010 23:19

 

 

Grattis Olle på din 9-årsdag!!!   

 

 

Ja, idag har Olle fyllt 9 år! Jag fattar inte hur fort de växer...! Det känns inte som om det var så länge sedan han föddes... Men man hänger väl inte med riktigt...!

 

Cajsa och jag väckte honom idag på morgonen med ett paket och vacker sång...! 

 

 

 

Vi hade köpt ett Lego Star Wars skepp... (Snart tror jag att han har alla som finns...) Sen har han fått höstens hockeyläger i present oxå. Det är ju lite svårt att slå in, så det fick han muntligt!

 

Vi har ju inte bara firat Olle idag, utan oxå att Chrille och jag har semester nu!!! Tjohooooo! Jag tror att jag ska ställa klockan på 5 på måndag, stänga av den och sedan vända mej om och somna om! 

 

Ikväll, medans Petter och Olle fixade tacos, lekte Soya med Tessa en stund. Men Tessa är mer intresserad av kaninerna och kan stå och stirra på dem hur länge som helst... (De leker bättre på deras trädgård.) Men efter ett tag kom hon igång och de sprang runt lite. 

 

Nu ska jag sova! Hoppas ni haft en bra dag!    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards