Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Annelie - 8 juli 2010 21:46


Idag har jag fått hem mina små barn ifrån deras lilla semester med moster Carina och kusin Viktor på Öland! De verkar ha haft det alldeles underbart!!! Skulle gärna vilja åka dit och tälta oxå! Men vi ska till Värmland en vecka när vi har semester, där vi har hyrt en stuga!

 

Har lånat lite bilder från Cajsa:

 

   

 

 

 

På hemvägen stannade de på mitt absoluta favoritställe! Keramikverkstaden/affären Paradis! De har så mycket vackra saker! De har även en underbar trädgård, där man kan njuta av en fika. Det var just det Carina gjorde... alltså mutade barnen med fika, så att hon kunde gå och njuta i affären av allt vackert!

 

Inne i affären.

 

 

    

 

 

 

Ungarna fick besök av en äldre labbe i trädgården.    

 

Jag måste nog snart åka till Öland igen och besöka Paradis! Har lite ljuslyktor därifrån, men vill ha fler!!!

 

I morgon är det fredag och jag ska försöka hinna klippa häcken... Och köra lite tvättmaskiner... Och städa lite.... Och göra ren soptunnan... (som inte luktar speciellt gott!!!) Men nu ska jag ta och läsa lite innan jag lägger mej och sover!

 

Ha en bra kväll!           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards