Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Annelie - 14 juli 2010 20:28


Ja, då var det bara 2 dagar kvar innan semestern!!! Känns skönt! Fast idag fick jag åka hem tidigare från jobbet, för det kändes som efter jag haft migrän... Trött, matt och tungt huvud. Vet inte om jag hade en släng i natt, men det kändes inget på morgonen, förutom tröttheten... Så jag åkte hem kl. 13 och la mej för att sova! Vaknade kl. 16:30! 

Därefter har det kännts ganska ok. Lite matt bara, men tror att det kan ha berott på trötthet, värme och vätskebrist!

 

I eftermiddags åkte Olle, Soya och jag ut för att plocka blåbär. Det blev inte så många bär, eftersom de var ganska små, och när jag skulle plocka kom Soya och buffade på min hand och ville ha... Hon skulle ju kunna ta själv, men det behagar hon inte den lilla Sessan! ;) Och min medhjälpare Olle, var mer intresserad av att leka Star Wars med pinnar.... Så honom fick jag ingen vidare hjälp av! Sen var det ju de eländiga myggen...! Så vi var ute en kort stund, plocka lite bär men njöt ändå av den fina naturen!

 

             

 

Snart ska Cajsa ut och springa, så då ska Soya och jag följa med och gå! (Jag kan meddela att jag gett upp det där med löpning... Mina fotleder och knän mår inte väl av ansträngningen... Känner att jag mår toppen av en rask promenad oxå!)

 

Nä nu ska jag dammsuga innan vi ger oss iväg!

 

Hoppas ni haft en bra dag i solen! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards