Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Annelie - 18 juli 2010 14:27

Jag vet att jag är lite tjatig med min migrän, eller vad jag ska kalla det... Men i morse vaknade jag upp och kände det som efter ett anfall ungefär. Men ingen värk, utan bara trött, matt, och seg i huvudet. Har tagit det lugnt förutom att vi har varit ute i skogen och spårat.

 

         

 

Medans jag la ut spåren gick Chrille, Olle och Soya en sväng. Sen började spårningen. Hon var enormt duktig idag, och gick ganska rakt på pinnen direkt. Nån gång kom hon lite fel, men hittade tillbaka igen och fortsatte.

 

 

I spåratagen...

 

 

Och pinnen är upphittad...!!!

 

  Efteråt är det bus som gäller igen...

 

 

 

  I denna skogen fanns det massor stora och fina blåbär! Funderar på att ta med lite fika och åka ut dit igen och plocka lite, när min energi är tillbaka...

 

 

 

 

 

Nu har Chrille tänt grillen och kycklingen ska tillredas, som vi skulle ätit igår... Luktar gott!!!

 

Ha en bra dag!        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards