Soya, Bea, Vera & annat.

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Mindre vårkänslor....

Av Annelie - 8 februari 2013 08:36

... idag!!! Nu har vi snö igen, o jag tycker visserligen om snö, men nu räcker det! Fast det är klart att det kan få ligga över ungarnas sportlov, men sen vill jag ha bort den!!!


Efter morgonpromenaden idag, var Soya med mej ute o skottade lite... O när man har nosen i snön så blir man lätt lite snöig!


 


Idag är det fredag o jag ska ta tag i lite måsten, som måste göras! Sen framåt kvällen tror jag att jag ska fixa lite hemmagjord pizza!


I morgon ska Ann o jag gå till vår nya veterinärpraktik! De har bytt lokal, till mycket större o bättre o i morgon har de öppet hus! O då ska vi gå o kolla in hur det ser ut! Sen kommer jag nog spendera lite tid i ishallen, för ovanlighetens skull... Olle har match hemma, medan j-20 spelar borta! Som det brukar vara på lördagarna med andra ord! ;)


Ha en bra helg!

 
 
Anette

Anette

8 februari 2013 16:58

Ja nog räcker det med snö nu men det brukar alltid komma mer och mer och mer :(.
Söt bild på snyggingen Soya <3!!
Gott med hemgjord pizza det blir fint till fredagsmyset.
Lycka till på sönernas matcher i helgen.
Ha det toppen.
Kram!

http://www.toppens.se

 
AnnaoBubba

AnnaoBubba

11 februari 2013 23:19

Hej Annelie! Hur är det med dig nu? Ja visst är vi trött på snön! Nu vill vi ha vår och titta på tulpaner och lukta på syrener:)Kramar från oss

http://annapannatavlor.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 oktober 2016 18:33

I fredags mötte vi upp Pernilla och Marianne med hundar hos Susanna, där vi brukar valla. De ville prova att valla med fyra av sina hundar, som de planerade att åka och göra vallanlagstest med på söndagen. Jag passade även på att låta Bea valla lite....

Av Annelie - 18 september 2016 21:46

Idag var det dax för hundklubbens gemensamma hundpromenad. Det brukar vara såna här promenader ca var tredje söndag, och detta var första gången för mej... Är ju ofta iväg och tävlar på helgerna så det har inte funkat innan... Promenaderna har varit ...

Av Annelie - 12 september 2016 20:45

... klass 2!!! I går var vi till Falköping och tävlade agility. Där tog vi vår andra agilitypinne och har därmed "bara" en kvar innan vi kan flytta upp till tvåan! I hoppklassen är vi redan klara, men vill inte flytta upp henne innan hon är färdig me...

Av Annelie - 20 augusti 2016 11:22

... jag jobbat i en hel vecka efter semestern, och överlevt även det!  Det är ju faktiskt ganska skönt att komma in i de dagliga rutinerna som jobbet innebär, även om det är så himla superskönt med semester.    För ett par veckor sedan åkte Cajsa...

Av Annelie - 28 juli 2016 22:36

.... är fortfarande på vår sida! Det är så himla skönt med solen och värmen!    Idag hade vi bestämt träff med Felicia, Axel och hundarna på vår klubb. Där fick hundarna springa fritt och leka medan vi satt och pratade. Chrille startade grillen o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards