Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Annelie - 26 februari 2013 11:37

Åh, vad underbart med solsken o lite varmare temperatur igen!!! Man blir så pigg! O jag får lust att städa o fixa... Så igår tog jag o plockade iordning på altanen. Det blir så varmt där, att man kan sitta o njuta av ljuset redan nu! O Soya är väldigt nöjd, eftersom hon kan ligga där ute i sin stol o vila. 


När jag städade på altanen igår, valde hon att ligga ute i snön o njuta!

 


Idag har vi varit ute på en skogspromenad o snart ska jag åka o jobba ett par timmar. Ja, nu jobbar jag äntligen! Tidigare arbetstränade jag o fick bara gå brevid o inget göra.... Men nu jobbar jag som vem som helst o det är jättekul!!!


Ikväll har vi agility möte på klubben. Hoppas att jag orkar åka dit, annars stannar jag hemma, för att orka träna agility i morgon!


Njut av solen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards