Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Annelie - 22 februari 2013 09:29

Idag är detta mina bästa vänner:

 


Blev hemma från jobbet idag, eftersom mina bihålor värker, huvudet värker, näsan rinner o halsen gör ont... Så istället ska jag snart krypa ner i sängen igen o försöka sova ifatt lite sömn som jag missade inatt...



Petter o jag var på teater igår! Cajsas klass, samt ytterligare en klass från gymnasiet har övat in Ronja Rövardotter, som de ska visa upp idag för skolor o förskolor! Jag blev väldigt imponerad av ungdomarna, som var jätteduktiga! Cajsa, som först inte alls skulle vara med på scenen, blev till slut den som hälsade alla välkomna o även en sagotant, som hela tiden satt vid scenen o emellanåt berättade om vad som hände. Hon var oerhört vacker i en gammal klänning, uggleglasögon, samt fula gamla skor.... Hon såg verkligen ut som en "tant"! Men hon skötte sej jättebra o jag som var nervös för hennes skull, kunde slappna av o njuta istället!


 

Cajsas kompisar, Rövarna Annie  o Becka!




   

Efter teatern fick Cajsa gå fram o presentera ljus, ljud o sufflös!



Idag är det fredag, o det blir en lugn dag o kväll! Ska försöka orka tvätta lite idag, o kanske dammsuga lite... Men det får bli lite längre fram på dagen!


Ha en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards