Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Annelie - 18 februari 2013 20:06

Veckorna går så fort att jag inte riktigt hänger med!!! Måndag o fredag hela tiden...


Men denna helgen har inte gått speciellt fort, eftersom jag vaknade med halsont o lite feber i lördags... Så jag stannade i sängen hela dagen... På söndagen vilade jag oxå mest, trots att jag mådde lite bättre o inte hade nån feber längre... Idag känns det ytterligare lite bättre, så det vore skönt om förkylningen försvann på några dagar!


Idag har jag inte jobbat i barngrupp, utan vi hade kvällsplanering som jag valde att vara med på istället. Så i eftermiddag, innan jag skulle till jobbet, åkte Soya o jag till Ann o Nusse för lite lek. Vi hann oxå med en kopp te o knäckebröd!


Så mellan 16:30 och 18:30 var jag på jobbet o när jag skulle promenera hem kom Cajsa o Soya o mötte mej. När vi började gå uppför Fabriksgatan såg vi en person med en hund längst upp i backen... Hunden hade en reflexväst o "uppåt-svans", o liknade Wille... Cajsa nämnde det, men jag sa att det finns många hundar i stan med reflexväst o uppåtsvans... Just när jag sagt det ringde telefonen, o det var Sanna, Willes matte... Hon undrade om vi var ute o gick... Anledningen till att hon undrade var att när hon o Wille svängde upp på Fabriksgatan  blev han som tokig, tryckte ner nosen i marken, gnällde o drog i kopplet.... Så hon trodde att vi gick framför dem...(fast vi gick efter dem...) Men eftersom Cajsa o Soya gick Fabriksgatan ner mot mitt jobb kände han Soyas spår!!! Då väntade de på oss, o vi gick hem till oss o hundarna lekte i trädgården!


   


Idag är det plusgrader o snöfall... Så Soya blev jätteblöt o trött av att springa i den tunga snön!!!


I morgon är det tisdag o jag ska jobba ett par timmar mitt på dagen... Sen får jag se vad jag hittar på.. Kanske dax att rasta dammsugaren lite...???


Hoppas ni alla mår bra!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards