Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg under maj 2012

Av Annelie - 5 maj 2012 20:49

Igår stod jag i garderoben i Parkhallen när Svenska Björnstammen spelade. Olles lag hade hand om kläderna och det föll på min lott att stå där hela kvällen och halva natten... Men det är faktiskt ganska kul att jobba där, eftersom man kan stå och titta på folk hela tiden och det är ju väldigt kul! Men jag undrar hur folk klär sej nu för tiden...? Det verkar som om det gäller att ha så lite kläder som möjligt på sej, iaf om man är tjej! Och ju högre klackar på skorna man har desto bättre, trots att man inte kan gå i dem... 


Så eftersom jag kom hem kl. 2 har jag varit enormt trött idag... Så jag har unnat mej en slappardag med sköna promenader och mycket vila och sömn... 


Och nu sitter vi på altanen och tittar på hockey-vm! Sverige leder för tillfället över Tjeckien med 1-0 och jag hoppas verkligen att de kan göra ännu flera mål!


 

I morgon har Olle fotbollsmatch på förmiddagen! Jag ska försöka komma upp tidigt på morgonen och ta en lång skogspromenad med Soya innan matchen.

Nu är det bäst att koncentrera sej på matchen igen!


HEJA SVERIGE!!!!  

Av Annelie - 2 maj 2012 18:40

I eftermiddag har vi haft besök av Lotta och Sven. Vi fikade och hundarna lekte i trädgården. 


               


Tack Lotta och Sven för besöket! Alltid kul att ses!


Nu ska jag ta en dusch och sedan gå till Olles klass som har disco ikväll och hjälpa till med städningen!


Ha en bra kväll!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards