Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Annelie - 18 maj 2012 22:01

Idag tog jag semester och har gjort nästan ingenting... I alla fall inget som har varit ansträngande...


På förmiddagen kom min pappa hit, och vi gjorde lite ärenden på stan. Samt åkte till Ljungs trädgård och köpte lite pelargoner.


 
Jag inhandlade en fin pelargon som heter "Summer fairy".




   
När vi kom hem hade svärmor och svärfar varit här med en fin blomsterbukett med blandade blommor!


I eftermiddag har Soya och jag varit i Malingskog och lekt med Wille. När hundarna lekt av sej lite gick vi ner till agilitybanan, där Elin, Rebecka, Sally och Freja var. Vi tränade inte mycket, utan hundarna lekte och vi pratade.


                                             


I kväll har Cajsa och jag suttit här på altanen och tittat på tv. I morgon verkar det som om vädret ska bli fint och soligt! Håller tummarna för att det stämmer!!!


Hoppas dagen varit bra! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards