Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Annelie - 19 maj 2012 20:18

I eftermiddag har Cajsa, Soya och jag varit i Malingskog där vi bestämt möte med Susanne och hennes hundar Flisan och Dissy. Flisan är 9 år och en blandras mellan golden-border collie (tror jag) och Dissy är snart 1 år oxå hon en blandras mellan golden-border collie. (vet jag). Hundarna har träffats förr i koppel, men nu tänkte vi att vi äntligen skulle ses och låta hundarna leka.


Medan vi väntade på kompisarna lekte vi och njöt i solen.

           
Gott med vatten i värmen!!!


Så kom de då, Flisan, Dissy, Susanne och William (Susannes son som är kompis med Olle.) Flisan visade direkt att hon inte var intresserad av att leka, medan Dissy och Soya hittade varandra direkt och började springa. 


                                       


Det ska bli kul att ses igen och låta hundarna leka!!!


I morgon ska vi på agilitytävling igen... Hoppas det går bättre än förra gången... Eller egentligen gör det inget om det går dåligt och vi blir diskade, bara hon har bättre fart!!!!


Funderar på om jag ska gå rallylydnadskurs i höst! Det ser ut att vara kul! Det kanske passar vårat tempo bättre.... ;)



Nu ska jag ta fram en bra bok och läsa en stund!!! Inget bra på tv´n ikväll!!!




Hoppas ni haft lika fint väder som vi! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards