Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Annelie - 12 maj 2012 21:20

I morse for vi till Linköping för årets första agilitytävling... Och just nu känns det som om det blir den sista oxå...! Första loppet gick ganska bra, men lite sakta... Fast i jämförelse med de andra två loppen vi var med i hade Soya världens fart i det första... Hon var så slö och tråkig i andra och tredje loppet att jag skippade att starta i fjärde...


Chrille filmade lite i första loppet och här bjuder jag på det... Avskyr att se mej själv på bild o film, men bjuder på detta!!!


 
Focus hade lite problem med att fokusera (haha) på banan... Det luktade enormt gott i gräset!!!



 
Men till slut fick han upp farten... ;)



   
Freja vilar i mattes knä!!!



 
Elin och Sally!


   




 
Vädret har varierat mellan, regn och sol hela dagen? Men trots det blir det lite ruggigt emellanåt... Här är Rebecka extra påpälsad!!!

 

 
Focus




   
Sötaste prinsessan
   
Nu är jag väldans trött...! I morgon ska jag nog vara hemma och bara ta det lugnt!!!


Må så gott i vårvädret!!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards