Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Annelie - 6 juli 2014 09:20

Ja, nu verkar det som om sommarevärmen är här, och det är ju ganska skönt att ha semester då...   


I onsdags tränade vi agility tillsammans med Linda, Ann-Charlott och Olivia. Jag har insett att jag kommer få jobba en hel del med Bea framöver... Hon är så ivrig och vill så mycket, men hon hinner inte alltid ha koll på vad jag vill... Och jag måste själv träna på att blir tydlig i mitt kroppspråk, vilket jag inte har behövt med Soya eftersom hon alltid har varit väldigt följsam... Bea är en utmaning! Men det är ju oxå väldigt kul med utmaningar!   


                   



Efter träningen fick tjejerna varsitt märgben... Mums tyckte Bea, bara lite mums tyckte Soya... 


     




I fredags åkte vi ut till hundklubben tillsammans med Lena och Sickan. 

       




O igår kväll åkte vi, Lena, Cajsa, Olle, jag och hundarna ut till Torpa brygga för att "lära" Sickan att bada... Hon är inte så förtjust i vatten, men vi tänkte att Bea kunde visa vägen... Och det gjorde hon självklart! Soya har hon ännnu inte lyckats locka ner i vattnet, men hon tar ju istället emot dem när de kommer upp, så de får en liten springtur på land. 


Idag är det söndag och vi ska i eftermiddag åka till pappa och fira honom! Han fyllde år i fredags, så idag blir det kalas. 


Hoppas ni har en bra dag! 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards