Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Annelie - 30 mars 2013 19:51

Man får verkligen vara tacksam för det fina vårvädret som vi har fått njuta av den senaste tiden!  Man blir liksom lite piggare orkar mer!




Igår gjorde vi inget speciellt, förutom fixade lite här hemma... O idag for Chrille, Olle o hans kompis William till Mjölby o köpte en ny cykel till Olle. Då passade jag på att bada Soya, föna o borsta henne. O självklart blev hon jättefin! När Mjölbyresenärerna kom hem gick Soya o jag till min svärmor o svärfar, där jättegod påskmat serverades! (De andra kom oxå dit, men i bil...) Och Soya var ju så ren o fin när vi gick, men på vägen fanns det vattenpölar, o när tassarna o magen blir blöta, så fastnar ALLT grus i Soyas päls.... Så hon var smutsig när vi kom fram... Men tvättade av henne i en hink, o hon blev så fin igen!


 

Den sötaste påskakärringen!


Har även hämtat hem lite fina vårtecken idag...

   



Nu ska jag fixa lite med tvätten o rasta dammsugaren... Som sagt, så drar Soya in den mesta av gatans grus för tillfället!


Hoppas ni har en bra påsk!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards