Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Annelie - 22 mars 2013 20:15

Nu verkar det som om lilla Gemma är tillbaka här i Tranåstrakten igen... Lilla gumman har snart varit ute i tre veckor... Enligt missing dog på facebook, hade hon synts till vid Skoboviken mitt på dagen, o aningens senare vid norra Röhälla... Så efter jobbet åkte Olle, Soya o jag ut en runda o spanade runt i det området... Tyvärr såg vi ingen liten hund...

 

Däremot såg vi råddjur, som Olle fotade.

 

Soya gillar att vara med på spaning!!!

Nu ikväll är Chrille, Petter o Olle i idrottshuset o tittar på innebandy. I helgen spelas IBF-cupen o Olle o Petter är med i varsitt lag.

Cajsa o jag sitter här framför tv´n, med varsin dator i knäet... Just nu är det Gladiatorerna... Inte världens bästa program, men snart kommer vi nog byta kanal till 5an o fotbollen. Måste kolla lite på min vän Hero i Gladiatornerna först...  När vi åkte hem från Trollhättan-cupen för några veckor sedan, stannde vi o några till från hockeylaget på MC Donalds i Falköping. Då kom Hero in o satt sej o åt... Hockekillarna gick fram till honom o bad om autografer... Han tog med dem ut till sin bil, där han skrev autografer på fotografier.... Vi skulle åka hem då, så jag följde med killarna ut. O såg att han hade en fin hund i sin bil... Jag frågade om jag fick hälsa på henne, o det fick jag gärna. Han berättade att hon hette Trassla... O hon var enormt söt! När killarna fotade varandra tillsammans med Hero, tog jag fram telefonen o fotade hunden... Olle höll på att skämmas ihjäl... ;) Där stod en tv-kändis, o jag tar kort på hans hund... Men det är väl föräldrars lott i livet, att vara pinsamma!?

 


I morgon är det lördag o inte sovmorgon... Olle ska vara i idrottshuset klockan 8 på morgonen... Så det blir till att komma upp i tid o hjälpa honom iväg...


Ha en bra fredagskväll!!!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards