Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Annelie - 30 juli 2012 21:59

.... har vi det bra! (förutom att Cajsa legat i migrän hela dagen o mått skit!!!) 

 

Igår bekantade vi oss med omgivningarna o Olle hade sitt första ispass på lägret. 

 

 
Våra vänner hästarna, som går precis utanför våra fönster! (Fast i morse var det inte så fridfullt i hagen, eftersom en grannhäst hade rymt hit o satte skräck i pållarna... )

 

 


 
Vår vän Älgen, som hänger där vi bor...

 

 


 
På vägen mot toan, köket o Cajsas sovrum.

 

 

 

 
Cajsa, Soya o jag på morgonpromenad... Cajsa hade kameran med sej o jag lånar lite bilder av henne! Njut av den fina miljön!

 


 
Vi bor i huset till höger.





             
Gott frukostbröd!




 
Morgonutsikt från Cajsas rum! 


 
Olle, som äntligen fått gå på is igen!!!



   
När vi hämtat Olle från ishallen på kvällen åkte vi till Höganäs brukshundsklubb för att se om de hade några agilityhinder framme som vi kunde låna, men icke... Lånade deras träningsplan istället o hoppade lite, samt lät Soya springa o busa lite.



 



 


Idag vaknade Cajsa med migrän, vilket ju inte är så kul... Så hon har legat i sängen hela dagen o lidit! Chrille o jag har varit o handlat lite, o kollat på ett av Olles ispass. 

 

På kvällen när vi ätit mat, åkte vi till Liz Rundberg, som har Beardmarked´s kennel. Hon har även en webbshop, som jag brukar beställa saker ifrån, men eftersom vi är väldigt nära där åkte vi dit o handlade istället... Några bra borstar blev det... Sen fick vi gosa lite med hennes 8 veckor gamla valpar! Underbara små liv, med vassa små gaddar! Eftersom Cajsa inte kunde följa med, lovade Liz att vi skulle få komma ytterligare en gång o hälsa på innan vi far hem!

 

I morgon står det nog lite shopping på schemat... Höganäs o Helsingborg!!! 

 

Nu ska jag surfa runt lite på nätet innan jag släcker lampan o sluter mina blå!

 

Ha en bra fortsättning på veckan! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards