Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Annelie - 1 juli 2012 00:21

Ja, nu är lördagen till ända, och söndagen är här... Om än bara för 24 min sedan... men ändå! I går, alltså lördag tvättade jag kläder och fixade lite här hemma... Sedan på kvällen kom 3 av Petters kompisar hit på grill och förfest. Cajsa och jag tog Soya med på en promenad innan Chrille kom hem från Habo (Olle är på fotbollscup där och sover kvar där inatt...) och då kunde vi ta bilen och åka iväg så killarna fick var ifred hos oss! 

 

Vi åkte först ut till Färjeläget på Torpön och köpte glass.

   
Soya gillar oxå att vara på Torpön, eftersom det finns god glass och många olika hundar...

 

 

 

När glassen var slut styrde vi kosan mot Torpa brygga. Där träffade vi den kvinnan som ville hälsa på Soya när vi var på stan och tittade på studenterna. Hon kände genast igen oss och började prata med oss direkt. Hon var tillsammans med sin familj i hennes svärmors sommarstuga i Torpa. Hon berättade att hon haft tre beardiesar och att hon blev så sugen på att skaffa en till när hon träffade Soya... 
 
Det är vackert vid Torpa brygga oxå!!!



 
Soya dricker lite...

 

 


  
När vi åkte vidare hittade vi några söta kor i en hage...



   


När vi sent om sider kom hem igen hade Petter o gänget gått ut på stan... Hade förväntat mej lite jobb med disk och burkar/flaskor, men de hade plockat i ordning så fint och altanen såg ut ungefär som innan de kom! 


  
Chrille hade kameran med till Habo idag, men tog knappt fram den... Så ett kort finns bara på Olle... I morgon ska Cajsa och jag (o ev Chrille) åka till Habo och se slutspelet samt ta hem Olle igen. Cajsa och jag ska även gå på A6 o handla lite... Eller det är väl mest Cajsa som ska handla, men jag får följa med som smakråd! Då ska jag försöka ta lite fler bilder på fotbollskillarna....


Nähä, nu ska jag lägga mej så jag orkar upp tidigt i morgon!

Hoppas ni haft lika fint väder idag som vi haft!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards