Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Annelie - 7 juli 2012 22:27

Ja, idag har det varit badpremiär för mej... Ikväll åkte Olle, Chrille, Soya och jag till Torpön för att ta ett kvällsdopp... Jag tyckte faktiskt det var riktigt skönt när jag väl kom i...

 

         

 

Lägger in lite bilder på den goda milkshaken vi gjorde på förmiddagens blåbärsplockning;

     

 

Nu sitter vi på altanen och njuter av levande ljus och regnsmatter mot taket! Det är skönt med semester!!!!

 

Ha en bra kväll!

Av Annelie - 7 juli 2012 13:51

 
Mors lilla Olle i skogen gick, rosor på kinden och solsken i blick, läpparna små utav bär äro blå. Bara jag slapp att så ensam här gå!...




 
Brummeli brummel vem lufsar där? Buskarna knakar, en hund visst det är...

 

 

 

 
Lurvig är pälsen, men Olle blev glad! Åh, en kamrat det var bra; se goddag! Klappar så björnen med händer små...




 
Räcker fram korgen, se här smaka på... Nalle han slukar mest allt vad där är; Hör du jag tror att du tycker om bär...




 
Mor fick nu se dem, gav till ett skriiii......




 
Björnen sprang bort....




 
Nu är leken förbi... Åh, varför skrämde du undan min vän? Mor lilla be honom komma igen!!!!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards