Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Annelie - 4 juli 2012 21:07

Ikväll har vi haft onsdagsträning, vilket innebär att den som vill kan komma och träna på sin nivå. Det är ju inga instruktörer där,(eller det är ju flera fast de är ju där och tränar med sina hundar och inte har kurs) fast man får jättebra tips och råd. Och jag lär mej massor genom att vara med och även genom att titta och lyssna på de andra.

 

Jag hade kameran med mej, tror folk börjar tröttna på mej och mitt plåtande... men det är kul att fota hundarna!

 

 
En som är van vid att bli fotad...

 



Snillen spekulerar kring A-hindret.





Focus väntar på startsignal från matte Carina.




 

       

Tim från Boxholm var med och tränade idag med sin matte.

 


   

En aussie, oxå han från Boxholm... Vet ej hans namn... Söt är han iaf!

 

 

 

       

Sally spanar.

 

 

 

 

Soya.

 

 

 

 

Prinsen. 

 

 


 

Lejonet Freja smyger i gräset... ;) 

 

 

 



Sally.

 

 


 



Smilla.




   



Soyas kompis Wille var med och tränade idag. Han ska börja på nybörjarkurs i höst, men det är ju alltid bra att få vara med och miljöträna med de andra hundarna och känna lite på hindrena.







 


Freja.

 

 

   

Wille var jätteduktig när han fick prova på lite hinder.

 

 

 



    

 

 

Nu är det dax för kvällspromenad med Soya. Cajsa o jag tar bilen till EFG och lämnar den där, (eftersom Chrille o Petter slutar jobbet kl. 12 i natt kan de ta den hem.)och sen går vi hem därifrån.  
 
 
Nu jobbar jag bara två dagar till innan semestern!!! Ska bli så skönt och välbehövligt med lite ledigt!!! 
 
Ha det bra i solen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards