Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Annelie - 25 juni 2010 23:20

Midsommaraftons morgon började vi med en underbar frukost, innehållande jordgubbar och mjölk, bröd och apelsinjuice. Mums!!!!


Därefter åkte Olle, Soya och jag till kyrkogården i Sund och satte på blommor, och därefter åkte vi till pappa i Österbymo och hälsade på. Vi gjorde även en liten visit hos syrran (fast hon jobbade), så hundarna fick leka lite. 


När vi kom hem igen hade Chrille fixat potatis, sill, prinskorv och gräddfil som vi packade in i bilen och avnjöt vid Lomsviken på Torpön. Det var fantastiskt gott!!! Olle och Cajsa badade oxå. Men vi andra badkrukor satt på land och solade! 


På kvällen åkte vi till min svärmor och svärfar och fick jättegod midsommarmat!!! Efter att vi ätit skjutsade jag Petter till festen han skulle på ikväll, och när jag kom tillbaka satt vi ute och njöt i trädgården! 


                  

  


Nu är det dax att försöka få Olle i säng och sedan ringa och kolla hur Petter har det på festen. Sen ska jag nog försöka sova lite.... 


Hoppas ni haft en bra midsommar!!!!!

Av Annelie - 25 juni 2010 16:23

   Vi hoppas att


ni alla får en glad och trevlig


Midsommar med soligt och


vackert väder!!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards