Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Annelie - 24 juni 2010 23:44


Ja, idag har vädret varit perfekt. Vi hade midsommarfirande på jobbet och det var första gången på flera år som vi kunde sitta ute i gräset och äta jordgubbstårta!!! Underbart!

 

I kväll efter Olles fotbollsträning åkte vi till Torpön och åt kvällsmat och ungarna badade  lite. Jag doppade tån och kan lova att det lär dröja innan jag hoppar i ... Alldeles för kallt!!!!

 

  Soya balanserar på stenarna. Idag kände vi att det var bra att hon inte gillar att bada, eftersom det kanske är bäst att hon låter bli tills örat är bra!

 

 

 

  Cajsa i det iskalla vattnet... Hu!

 

 

 

 

  Fisken Olle...

 

 

 

 

  Cajsa.

 

 

 

 

        

 

Soya var livrädd för vågorna som slog mot berget när det åkt förbi båtar... Likaså var Olles cyklop jätteläskiga!!!  Just nu verkar hon vara rädd för det mesta... När hon är på altanen kan hon skälla, utan att vi kan förstå vad hon reagerar på....! 

 

Det har gått jättebra att droppa i dropparna i hennes öron idag. Hon har legat helt stilla och jag har inte behövt hålla ner henne nåt. Det känns skönt, eftersom det blir lite svårare om man måste hålla fast och hälla samtidigt. 

 

Nu är det sovdax om jag ska orka upp i morgon. Ska åka till kyrkogården och sätta på lite blommor, och även hälsa på min pappa på förmiddagen. Så det gäller att få lite sömn nu...!

 

Ha en bra kväll! (Oj, natt är det visst....)

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards