Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Annelie - 14 juli 2009 21:26



I dag har jag skadat min fot... Skulle vilja kunna berätta om någon spännande hjältebravad, som att jag räddat ett barn i nöd eller nåt liknande. Men tyvärr är sanningen inte alls så glammig! Hmmm... Skadade mej faktiskt när jag klippte gräset!!! Ja, ni hörde (läste) rätt! Klippte i vår slänt och när jag skulle backa neråt trampade jag snett och vrickade foten. (ramlade oxå och skrek lite...) Chrille och barnen säger att det är omöjligt att skada sig på det sättet, men jag vet av egen erfarenhet att det är väldigt farligt att klippa gräs!


Soya gillar att sova med huvudet under sängen... 



På eftermiddagen kom lille Egon och Michan på besök. Soya och Egon lekte en lång stund.




Egon är duktig på att hoppa! Visst är han söt!



I natt har Olle en nattgäst! Otto, Cajsa och Olle ska sova på altanen! När Cajsa bakat kladdmuffins fick grabbarna hjälpa till att slicka skålen! Det gick nog lite över styr!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards