Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Annelie - 9 juli 2009 21:49


Idag åkte Cajsa, Olle, Soya och jag till Österbymo. Olle, som är lite trött på Soya, skulle åka på semester till min syster Carina och hennes familj. (semestern är ganska kort... han kommer hem igen imorgon förmiddag!)

Innan vi åkte till Carina tog vi svängen förbi min pappa och fikade.



Myser på pappas matta.



Lite gos med matte.


Sen fortsatte vi till Carina. Jag hade Soya i famnen när vi gick in. I deras trappa mötte vi drevern Acke. Han bara stelnade till när han såg Soya. Han såg livrädd ut... Fast Soya blev överlycklig och hade nog gärna stiftat lite närmare bekantskap med honom om han inte rest ragg och morrat lite. Så Carina fick släppa ut honom.



Utanför fönstret stod Zigge (basset griffon) och undrade vad som var på gång. När han fick komma in och hälsa gick det mycket bättre. Han blev överlycklig och hade gärna lekt med Soya, som hoppade och skuttade av glädje bredvid honom. Men lekstunden väntar vi med tills Soya blivit lite större!



Två fönstertittare!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards