Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Annelie - 8 juli 2009 22:57


I dag har vi haft många besökare! På förmiddagen kom Lena, Stefan och Alma Folke för att titta på Soya. Hon visade sig från sin allra bästa sida... När de åkt somnade Soya och jag och barnen röjde upp lite här hemma... ( Mycket välbehövligt!) Framåt eftermiddagen kom min kompis Michan och hennes son Anton. De har en liten 4 månaders Egon hemma! Och på kvällen kom min Moster Ingegerd och min kusin Ann-Charlott från Boxholm på besök. Ann-Charlott har två golden hemma, Maja och Loka. Isabelle och Rebecka (Cajsas gulliga kompisar) hälsade oxå på.

När besökarna åkt hem gick vi en liten runda. Stannade på vår lilla fotbollsplan här i området och tränade sitt, ligg och inkallning. Det gick riktigt bra!

Efter promenaden satte vi i Soya i badkaret och schamponerade in henne. Det är första gången som vi duschar henne med schampo. Det gick bra men hon var inte speciellt förtjust i det...

Idag har hon oxå kommit på hur roligt det är att springa in till grannarna!!! Åt ena hållet brukar det alltid vara killar ute som spelar fotboll. Kul! Och åt andra hållet bor Bounty.( en golden). Och att springa till honom var ännu roligare...! Svansen gick och hon svassade med hela kroppen!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards