Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Annelie - 7 juli 2009 22:34


Idag har vi fått besök av min jobbarkompis Ann (som har golden retrivern Nusse hemma). På Anns reaktion kunde jag nog läsa att Soya charmade henne en hel del. Senare på eftermiddagen kom Petters kompis Viktor (som oxå har en liten valp hemma) och grabbarna lekte en lång stund med Soya.


När Cajsa skulle ut och jogga runt Illernsjön tog jag Soya med mej och vi gick för att möta Cajsa... Men kom väl ca 100 m på den tiden det tog för min dotter att springa... Var tvungen att ha Soya kopplad, eftersom det kom så mycket folk springandes och gåendes och då ville hon hela tiden följa med dem... Och med kopplet på tar det vääääldigt lång tid att förflytta sig....!


Det märks även när vi ska gå uppför gatan här, för att komma till skogen. Det tar väldigt lång tid... Så ibland, som ikväll, släpper vi henne så att det går lite snabbare. Fast idag satte hon sig på grannens garageinfart och kissade. Sen gick hon till nästa hus, upp på deras ingång och satte sig och bajsade... Jag hoppas de inte såg mig smyga fram med bajspåsen i högsta hugg...!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards