Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Annelie - 5 februari 2014 11:37

I natt åker Cajsa och hennes kompisar till Kenya!  Så fort tiden gått, från det att de började planera allt... Nu är det mesta packat och klart och ikväll kommer Becca och Annie för att sova här. Sen framåt tretiden kommer jag att skjutsa dem till skolan, där de ska åka buss till Linköping och kliva på flyget till Amsterdam. Där byter de plan och flyger till Nairobi. Jag måste erkänna att jag gärna hade följt med... Men det hade nog inte varit så poppis hos Cajsa... ;)


 

Svärmor har varit en flitig stickare av bindor... Nu tror jag hon är lite trött på dem och skulle nog inte vilja sticka nån mera!  



 



Lägger in några busbilder från i söndags. 


         




Idag kommer jag åka med Bea till veterinären... Hon är så röd och varig i ena ögat. Jag hoppas det är något som är lätt åtgärdat! 



Nä, nu ska jag ta tag i tvätten... Det finns en del att vika! 


Må så gott! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards