Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Annelie - 12 januari 2014 12:04

Nu är snön här, och om jag fick bestämma skulle det sluta snöa nu... Det är perfekt nu... O sen skulle det vara -5 grader ute!!! Tyvärr är det ju inte jag som bestämmer över vädet o vind, så det är väl bara att gilla läget! Hundarna är rena iaf!


Trots att vi gått en lång runda i skogen på en timme i morse, och hundarna sprungit sej riktigt trötta, så ville fröken Bus fortsätta leka när vi kom hem! Men storasyster var inte lika sugen...

             

Efter promenad och lekstund uppskattar Bea mitt gosiga täcke... Det är så bra att torka sej på...



Just nu sitter jag här o har lite dåligt samvete, eftersom Olle spelar hemma idag och jag inte gick upp för att titta... Men matchen visas på datorn, så jag kollar här... Samtidigt har jag som ambition att tvätta lite idag och samt att ta tag i Soyas päls... (Bea fick gå en match mot borsten igår kväll!)


Ha det så bra och kör försiktigt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards