Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Annelie - 10 juli 2013 21:07

Idag har vi kunnat hoppa med gummistövlar i alla vattenpölarna om vi har velat... Fördelen med att vara hundägare är ju att man måste gå ut oavsett väder... 


Hade planerat att baka ett gäng bullar idag, o på morgonen åkte jag o inhandlade ingredienser... Men sen försvann all energi o vilja... Så jag har egentligen inte gjort nåt idag! Så i morgon hoppas jag att jag orkar baka bullarna...


Nu har Soya börjat leka mer med Bea! På promenaderna springer de två massor o jagar varandra! O Soya skäller nästan hela tiden, så det undgår ingen att vi är ute i skogen! O i eftermiddags mötte vi Mezzi, Mios bror, o hans husse. Släppte alla tre tillsammans o de sprang o lekte så de alla blev väldigt trötta! När vi kom hem låg Bea i sin säng o sov o snarkade som värste karln! 


I morgon är det dax för valpkurs igen! Det ser jag fram emot! Hoppas bara att det inte regnar!!! 


 


Nu har mina tomater börjat dyka upp!!! Hoppas de snart är klara för skörd! 


Ha en bra kväll!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards