Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Annelie - 1 december 2013 13:27

Igår åkte Soya och jag till ett stall i Skänninge, där vintercupen i rallyldnad hölls. Det var första cupen, och det kommer att vara två till i vinter. Jag har anmält Soya till två starter i fortsättningsklassen varje cup. Det är Therese på dogsense som arrangerar dessa tävlingar. Och första starten igår, var både Soya och jag väldigt taggade! Och det gick superbra! Fick 99 poäng av 100! Jag var så glad och hade en toppenkänsla efteråt! 


Andra starten var vi inte inte lika fokuserade, o vi fick "bara" 86 p. Fick en hel del nos-avdrag... O Soya var seg som kola... Men vad gör det när det gick så bra i första! 


 

Våra rallykompisar från Tranås. Vivi-ann och Jackie, Katrin och Tråckla, Pernilla, Smilla och Mio, Angelica, Prinsen och Sluggo, Lisa och Tindra, Soya och jag, Ann och Smilla. Alla fick godkända resultat, vilket vi får jättestolta över! 


Igår kväll åkte Cajsa o jag till syrran i Ömo, för den årliga julkortstillverkningen. Vi producerade en del... 


Snart kommer syrran hit, och vi ska gå ut på julskyltningen en runda! 


I morgon är det måndag igen, och jag kommer börja jobba en timme till / dag! Det känns bra och jag tror absolut att jag kommer att orka det! 


Ha en bra advents-eftermiddag och kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards