Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Annelie - 14 december 2012 22:40

Idag har jag varit på mitt jobb o tittat på barnens luciatåg!  Det är alltid så roligt att komma dit, o bli mött av alla goa kramar! Mitt under luciaframträdandet upptäckte en flicka att jag satt i publiken o började ropa mitt namn o vinka, sen smittade det sej till grannen osv... De är så söta!!! Kommer sakna dem, nu när jag snart ska börja jobba på en annan avdelning! Men vi kommer ju att ses ute på gården ändå!



 

Igår var Soya o jag med Ann o Nusse till Anns sommarstuga, Blåkulla. Solen sken o det gnistrade så fint på träden! Vi gick en lång promenad, där vi pulsade i snö, så vi blev både trötta o varma.

 

 




  

Det var inte skottat ända fram till stugan, så vi fick parkera bilen o gå den sista biten. Hundarna tyckte självklart det var kul att springa i snön!




       

Fina Blåkulla!

 



    


             


Vi hade en underbar förmiddag i snön!!! Tack Ann för trevligt sällskap!




I morgon ska vi åka till Jönköping för att titta på Olle o hans lag, som ska spela DM-final mot Tingsryd! Hoppas det blir en spännande o bra match!!!



Nu är det dax för sömn! Må så gott!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards