Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Annelie - 4 december 2012 14:33

Just nu klagar jag inte på vädret!!! Det är så skönt med en ren hund när man kommer in från promenaden!!! Det är precis lagom mycket snö nu, o precis lagom temperatur! Så om jag fick bestämma skulle det inte komma mer snö nu, o tempen skulle vara så här fram till vår!!!

 



Idag har Soya o Nusse lekt i snön!

Soya väntar på att Nusse ska komma ut!



 

O när han kommer farande ut från huset så är leken igång...

 

                               

Soya älskar att få gå in till Ann, bland annat för att hon kan äta upp Nusses mat... Den lilla tjuven!





Ann o jag drack te o åt jättegoda saffransskorpor, o hundarna gick mellan oss o pussades o ville bli klappade... Men till slut la de sej till rätta o vilade en stund. Nusse på sin favoritkudde, som han nästan alltid bär på! (Därav smutsen... den är liksom väldigt älskad...!)

Soya hoppade upp i soffan o vilade sitt huvud mot kudden!

     

Nu ska jag äta lite lunch, o sen behöver jag nog skotta lite igen...




Ha en bra dag i snön!    

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards