Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Annelie - 11 december 2012 21:46

Nu när jag varit sjukskriven borde jag kunna fixa nya inlägg hit till bloggen varje dag... o fixa en lite juligare header o bakgrund... Men det blir liksom inte av... Jag är sällan inne på andras bloggar o läser, något som jag tidigare gjorde nästan varje dag! Men idag kommer ett litet inlägg!!!



Har suttit vid datorn en stor del av dagen, o följt hur sökandet efter Elvira har gått... Elvira är Soyas syster, som rymt från sina nya ägare igår eftermiddag. Hon har varit ute hela natten, o vad jag tror så har de inte fått fatt i henne än, så hon blir nog utomhus inatt oxå! Stackars lilla gumman!!! Louise o Ann-Britt, Soyas uppfödare, har varit ute hela dagen o försökt få tag i henne. De hade sett henne på nära håll, men hon verkade chockad o rädd, o sprang ifrån dem. Det är så jobbigt att sitta här så långt ifrån dem, o inte kunna hjälpa till mer än att hålla tummarna o hoppas att de hittar henne igen!


Ikväll har jag varit med agilitygänget på Ekliden o ätit julgröt, bröd, skinka, ost, kex o massor julgodis! Så himla gott o trevligt!

Angelica, Carina, Elin, Rebecka, Lisa, Cissi, Mats, Pernilla o Monika.




   

Carina, Elin o Rebecka.



I morgon ska jag o Ann åka till jobbet för att äta jullunch! Ska bli så gott!!! Sen kommer vi stanna där ett tag o umgås med barnen o de vuxna!


Sen har jag lyckats dubbelboka mej igen...(det händer ganska ofta nu för tiden, när minnet sviker...) På kvällen har Olles klass luciafirande på skolan, o jag har sagt att jag ska föja med o träna agility samma tid... Vi får se hur det blir... Det är nog det sista luciatåget jag får se något av mina barn i, så det lutar väl åt att det är där jag hamnar till slut...


Nu ska jag ta o sluta mina blå o försöka sova, så jag är pigg i morgon!


Hoppas ni haft en bra dag!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards