Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Annelie - 26 november 2011 20:47

Igår skulle min mamma fyllt år, så Cajsa, Soya och jag åkte till kyrkogården och la på en röd ros på graven. Sen for vi till pappa i Österbymo. Soya går med bestämda steg till pappas dörr och när den öppnas struntar hon i pappa och styr kosan direkt mot kylskåpet... Och där vill hon ha skinka, korv eller nåt annat gott... 


 

Soya gillar att rulla på morfars matta... :)



     
Cajsa och min pappa. (kortet är taget med min telefon och tyvärr var det lite för mörkt, så därav den dåliga kvalite´n...)





Dagen idag har ängnats åt idrott... Chrille åkte med j-18 till Kristianstad på förmiddagen (och beräknas komma hem framåt midnatt...) , Olle åkte med sitt lag till Mjölby, Petter spelade med j-20 här i Tranås och Cajsa spelade oxå med sitt lag här i Tranås... Själv fick jag stå i bandykiosken och sälja korv... Det är inte så kul, eftersom man inte ser matchen så bra... Det blev segrar för alla lag som min familj var inblandad i  idag!!! Tyvärr fick Petter en otäck tackling, och jag tror han fick en liten hjärnskakning! Nu mår han bättre, men har fortfarande lite ont i huvudet! 



Ikväll har jag försökt att fixa lite med adventsljusen... Men hittade inte hälften av de sakerna som jag brukar ha... men man tager vad man haver och då får det bli som det blir...



Mitt kakfat fick bli ljusstake... Har även ägt siffror att sätta på ljusen, men de är inte på den plats de brukar ligga... (  i alla fall där jag tror att jag brukar lägga dem...) Får nog åka en sväng till nån affär i morgon och fixa lite saker att sätta i mossan...


Nu ska jag fortsätta titta på tv en stund innan jag tar fram en bra bok att njuta av. I morgon ska jag försöka ta det lite lugnt på förmiddagen, sen blir det middag hos svärmor och kanske lite agilityträning! 


Ha en bra lördagskväll!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards