Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Annelie - 6 november 2011 21:39

Ja, helgerna går så himla fort... Skulle önska att måndagen oxå var helgdag...! 


I fredags städade jag när jag kom hem från jobbet, sen slappade jag framför tv´n på kvällen. 


I går var det Alla helgona och Cajsa och jag åkte och tände ljus på min morfar och mormors grav och min mammas grav. Det är så fint när det lyser en massa ljus! Alla helgona finns ju för att vi ska tänka på de nära som gått bort, men jag tänker på de bortgångna anhöriga, då framför allt min mamma, även när det inte är en speciell helg! 


   


På kvällen igår var vi hos familjen Holmström tillsammans med familjen Pettersson. Hade väldigt trevligt med god mat, gott vin och mycket skratt! 


I kväll har Soya och jag varit i Malingskog och tränat tillsammans med Rebecka och Elin. Innan vi satte igång kom Sabina och hälsade på tillsammans med sin aussie-valp Wille. Han var förståss underbart söt! 


 

Sally hälsar på Wille.

 

   
Soya håller sej framme för att få godis av Willes matte!


Träningen gick super för Soya. Hon var jättesnabb i slalomen och även hindrena som vi byggde upp gick bra. Hon var riktigt snabb ikväll... Annars har hon senaste tiden lufsat mest...



Nu är hon jättetrött eftersom hundarna fick leka i slutet... Och när Sally är med blir det springa av!  Henne har Soya inte en chans att hänga med! 


Nu ska jag lägga mej på kudden och sova! I morgon ska Soya och jag promenera med Annika och Helge (irländsk varghund) och sen ska hundarna få leka. Hoppas vädret är bra så jag kan ta kameran med mej!


Ha en bra fortsättning på söndagskvällen och en bra ny vecka!  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards