Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Annelie - 19 november 2011 18:43

Idag har vi varit i Forserum och tävlat i en inofficiell agilitytävling.  Rebecka, Lisa, Angelica och Pernilla var oxå med från Tranås. 

Första loppet hamnade vi på en 8e plats av 41 hundar! Men loppet var inte bra... det gick alldeles för sakta! Måste träna ännu mer på att få upp farten på henne! (Vet att det beror mycket på mej oxå!) Fast jag är i alla fall stolt för vår placering!!! 


I andra loppet slutade vi på 13e plats bland lika många hundar. Där fick vi en vägran i slalomen och tidsfel, eftersom tempot inte var så högt där heller! 


Men har haft en väldigt rolig dag med roliga vänner! 


Söta Tindra.
 


   
Freja grävde en liten håla där hon la sej för att vila...



Angelica och Lufsen, tror jag han heter...


 
 

Angelica och Prisse.



Smilla.



 

Rebecka med söta smutsgrisen Freja. 



     
Det fanns de som blev lite smutsiga... Eftersom det var blött ute så fastnade skiten på hundarna ännu bättre i ridhuset där tävlingen hölls!




 

Allra sötaste Smilla.


 
Tindra njuter i matte Lisas knä.


Nu har jag just badat Soya och hon ligger här i sängen och sover.


Cajsa och jag ska åka och köpa pizza och kanske lite godis oxå! (Det är ju ändå lördag!!!) Chrille och Olle är på väg hem från Oskarshamn, där Olle spelat hockey och Petter är på väg hem från sin match, som jag inte kommer ihåg vart den var...


Så nu blir det tv hela kvällen och sen ska jag försöka lägga mej tidigt!!!


Hoppas ni haft en bra dag! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards