Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Annelie - 24 oktober 2011 19:48

Eftersom jag inte tagit några bilder den senaste tiden har jag snott några av Cajsa som hon tog idag när hon var med Soya i skogen! 


                     



Soya är för tillfället ganska slö och tråkig att gå ut i skogen med... När hon är lös går hon sakta och såsar... Men så fort man kopplar henne kliver hon på så man nästan inte hinner med... Tror det är lite "efter-löp-humör", skendräktig kanske ... Hon har blivit lite slö efter sina tidigare löp oxå, så vi har gott hopp om att det blir samma fart som innan snart igen.   


Idag har Olle och jag varit hos pappa i Ömo och hälsat på. Passade på att gå en runda med syrran och hennes hundar oxå.  (Men då sprang Soya som vanligt i skogen, men tror det är för att reta jakthundarna, som inte får vara lösa!)


Ammi, matte till eurasiern Ludde, ringde mej nyss och bjöd in oss till ringträning på torsdag eftermiddag. Det är helt privat med hundar från båda stans klubbar. Så det ska jag försöka hinna gå på. Det är ju alltid nyttigt att träna...




Och på söndag åker vi till Boxholm för första agilityträningen inomhus! Det ser jag mycket fram emot! Ska bli kul att se om det är mer fart på lilla damen då!


Nu ska jag ta och se lite på tv innan det är dax att krypa till sängs! 


Må så gott!
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards