Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Annelie - 5 oktober 2011 22:11

Ja, nu var det ett tag sedan jag var här igen... 


Förra helgen var vi i Karlstad och tittade på Olle och hans kompisar i hockeylaget när de spelade en cup i Forshaga. Vädret var uselt, så man fick inte dåligt samvete av att sitta inne i ishallen mesta av tiden. Killarna gick även och vann hela cupen! Det spelade jättebra och det var riktigt kul att se dem.


   Vaktmästaren som bland annat körde ismaskinen hade sin hund med sej... när han var på isen låg hunden snällt ute och väntade med sin boll i munnen. Han sprang även efter bollen om nån av barnen kastade den, annars låg han och tittade in mot ingången hela tiden.
 

   Segerjubel efter finalmatchen.



   Olle med pokalen de fick med sej hem.


Ikväll har vi haft avslutning på agilityn. Jag hade lite ont i huvudet på eftermiddagen och var inte säker på att jag skulle kunna gå, men efter lite medicin och tre timmars sömn funkade det ganska bra... Chrille var med på agilityn och filmade...



   
Nu är jag trött igen och ska lägga mej och sova, så är nog huvudet helt ok i morgon!


Hoppas ni haft en bra vecka!


Må så gott! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards