Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Annelie - 28 mars 2010 20:42

Idag lägger jag in ganska många bilder...


Börjar med ett par kort från igår, när vi deltog i Earth hour.

  Olle och Cajsa sitter i köket och myser med ljus och legobygge.





Mina ljuslyktor i hallen.



I morse gick Chrille en lång sväng med Soya, medan jag slappade med lite korsord och datorsurfande. När de kom hem var Soya kolsvart om tassarna, så då hamnade hon i duschen igen... Därefter blev det hårfönen och borsten...


Fångad av en stormvind...




Sötnosen.




Därefter åkte Cajsa, Olle, Soya och jag till min pappa i Österbymo. Fikade och tittade på skidskytte på tv´n. Sen åkte jag och handlade lite till pappa eftersom han har ont i ryggen och har lite svårt att fixa det själv...

Soya är fikasugen, liksom vi...





Men hon är nöjd även utan fika...



När vi varit hos pappa en stund åkte vi till syrran och kollade på deras nya tapeter som de satt upp i källaren. Mycket fina!!!

Passade på att släppa ut Soya på gården med Zigge och Acke... Det luktade nog fortfarande gott om Soya för killarna kissade och kissade om vartannat...

Soyas beundrare...



       


När vi kom hem gick Soya och jag "runt stan"... Nu har vi ätit och tittat på Wipeout... Galna människor det finns! Man måste ju vara galen för att ställa upp där...


I morgon har vi planeringsdag på jobbet. Det blir arbete utan barn. Och lunch på Badhotellet. Gott!


Nu ska jag lägga mej och läsa lite eller lösa lite korsord igen... Bra avkoppling!


Hoppas helgen varit bra!  


     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards