Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Annelie - 13 mars 2010 20:09

Idag börjar jag med lite bilder från Olles föräldramatch, som slutade rättvist 7-7.

  Olle väntar på att få sticka ut på isen igen...



  Olle



Olle i kamp med Jocke, som tog så fina bilder på Soya i höstas!



    

Eftersom jag är skadad (idag känns det ganska ok, så egentligen hade jag nog kunnat spela.... men det finns de som gör det bättre...) fick Chrille hoppa in!



  

Jocke igen, och Olles kompis Otto i målet.


Cajsa och jag hade med oss Soya till ishallen, men hon tröttnade ganska snart och började gnälla... Har märkt att hon gnäller och är sej inte lik nu när hon löper.... (Hon gnäller och vill ut mycket mer, kissar många gånger och "tvättar" sej nästan hela tiden...) Så vi tittade inte klart på matchen utan gick med Soya hem genom skogen. Och där löpte hon verkligen! (I dubbel bemärkelse... Haha!)


 





   



   




  

 



  Vid bandybanan hittade Soya en hockeypuck som hon lekte med på hemvägen!



 



  Pucken i munnen igen...




    


Hon var stilla vid ett fåtal tillfällen... 


Senare på eftermiddagen åkte Petter och jag ut till Malingskog och gick en promenad där. Det är så himla äckligt där nu, eftersom folk inte plockat upp bajs på hela vintern och tror antagligen att bajset smälter med snön eller nåt. Men det gör det ju inte utan kommer fram i små äckliga högar!!! Jag tycker inte man behöver plocka upp efter hundarna om de går in en bit i skogen, men när de sätter sej mitt på stigen är det ju inte så trevligt!


I morgon bär det av till Norrköping på Olles sista hockeycup för denna säsongen! Om han kan vara med, för han har lite ont i ryggen efter att en förälder gick lite hårt åt honom idag... Vi får väl se i morgon!


Nu ska jag koncentrera mej på Melodifestivalen! Vet faktiskt inte vem jag hoppas ska vinna... Det blir nog bra vem det än blir!


Ha en bra kväll!


Sänder en extra kram till min syster!     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards