Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Annelie - 26 december 2010 12:25


Annandag jul är här och snart är min ledighet slut... Jobbar nästa vecka... Men det är ganska lugnt och skönt i mellandagarna på jobbet! Eftersom det är färre barn hinner man med andra saker som man aldrig får gjorda annars! 


I morse gick Soya och jag i Malingskog igen, och irrade bort oss lite... Men efter lite pulsande i snön kom vi rätt! Och inte gör det nåt enligt Soya, eftersom hon älskar att hoppa i djup snö! Hon ser så lycklig ut då!   


När vi kom hem åkte borstarna fram igen och nu är det ytterligare några tovor färre på prinsessan. 


     


Nu ska vi snart äta lunch och sen åker jag och Soya (och eventuellt ett par av barnen) ut till pappa för att överlämna hans julklapp! 


Cajsa åker till Vetlanda i eftermiddag för bandymatch. Hoppas inte det snöar för mycket. Dels för att väglaget blir sämre och dels för att det snöar igen så snabbt på isen. Håller tummarna för uppehåll! Och håller tummarna för BOIS bandytjejer!!!


Nu ska jag plocka lite här hemma medan Chrille fixar mat! 


Ha en god fortsättning på helgen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards