Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Annelie - 4 december 2010 16:16


Idag är det lördag och vi har just kommit hem från middag hos svärmor och svärfar! Gott! Petter, Olle, Soya och jag promenarade dit och Cajsa, Soya och jag promenerade hem! Himla skönt att röra på sej både före och efter en rejäl måltid! Allra helst idag eftersom det endast är -5 grader, och man kan vara ute utan att frysa ihjäl!


Hade tänkt ta med kameran ut i snön och fota Soya inför eventuella julkort, men eftersom solen inte visade sej blev det inte av! Får satsa på det i morgon istället, men tyvärr tror jag det ska snöa i morgon igen! Det känns som om vi har snö så det räcker nu! Det är precis lagom som det är!


Nu ska jag nog ta och plocka fram resten av mitt julpynt! Eftersom det är så mysigt och julen är så kort gäller det att njuta medans det varar! 


Ska försöka få till lite bilder i morgon, som jag kan lägg in här!


Ha en bra lördagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards