Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Annelie - 7 december 2010 19:59


Min dag har präglats av huvudvärk och halsont igen... Fick åka hem mitt på dagen från jobbet, för mitt huvud klarade inte av att stanna kvar... Inga piller hjälpte idag heller... Halsen värkte hela dagen... Så det blev sömn hela eftermiddagen idag oxå! När jag vaknade kände jag mej lite bättre, men inte helt ok. Har ännu inte bestämt hur jag ska göra i morgon, jobb eller vila!? 


När Chrille slutat jobbet åkte han, Cajsa, Olle och jag till Intersport, som idag hade 20% på nästan alla varor. Köpte nya benskydd och halsskydd till Cajsa och innegympaskor och mössa till Olle. 


När Chrille och Petter åkte till Bredstorp följde Olle, Soya och jag med igen för lite lek i snön. Tog lite kort, men de blev inte så bra i mörkret...


                

Nu sitter jag och tittar lite på tv´n... Ska nog ta tag i disken innan jag somnar för kvällen! Sen får jag se hur det blir i morgon!


Ha en skön tisdagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards